Lead gerneratie - alleen kwaliteit telt

Lead generatie is geen kwestie van kwantiteit.

Bij lead generatie zetten wij vol in op kwaliteit. En alleen maar dat. Beter 1 goede lead dan 10 'zwakke'. Die 10 zwakke lead leiden wel tot inzet van alle tijd en moeite, en dat 10x. En als dat dan niet leid tot succes? Volledig verloren investeringen. Die ene lead... daar draait het om.

Onze expertise ligt op internet en haar mogelijkheden, en eventuele opvolging daarvan.
Leads, of potentiële klanten, verzamelen informatie op internet. Vrijwel altijd beginnen ze 'breed' met algemene zoekwoorden in een zoekmachine (in Nederland vrijwel altijd in Google). Na die oriëntatie worden die algemene zoekwoorden vervangen door meer gerichte, specifiekere woorden. En als dan precies duidelijk is wat is gewenst, dan wordt er gezocht op hele specifieke eigenschappen. In dit proces veranderen de zoekwoorden en worden het er meer. Wij maken slim gebruik van dit 'proces'.

Als je meer 'gezien' wordt, dan wordt je eerder herinnerd, en stijgt de kans dat je op een (denkbeeldig) 'lijstje' terecht komt van bekende merken. Merken die geaccepteerd worden als 'potentieel acceptabel'. Vaak in beeld komen is dus belangrijk, dit vergroot de kans dat iemand uiteindelijk ook 'doorzet' op basis van die herkenbaarheid. Doorzetten kan dan een aankoop zijn of contact opnemen.

Om de herkenbaarheid te vergroten is het slim om in alle stadia 'in beeld' te komen.

Hoe bepaal je dat; wat wordt er gezocht? Welke woorden worden gebruikt? En als die woorden al 'bezet' zijn door andere websites (van waarschijnlijk uw concurrent), wat dan?

Ok, nu is het tijd voor u om ons te contacten. Vertel ons wat u zou willen, en wij kijken, samen met u en op een heel pragmatische wijze, naar uw case. 088 - 0088000